Tko najviše kupuje glazbu? Nije ono što mislite

Sadržaj:

Anonim

Volim pisati o različitim zanimljivim aspektima glazbene industrije.

Justin Bieber i boy band One Direction neka su od najvećih imena moderne glazbe. Dakle, nije iznenađujuće da mnogi ljudi pretpostavljaju da su većina kupaca glazbe tinejdžeri ili tinejdžeri.

No, dobna skupina od 45+ zapravo je najveća demografska skupina kupaca glazbe prema istraživanju Consumer Trends od strane Američkog udruženja izdavačke industrije (RIAA). Tweens i tinejdžeri su najmanji.

Možda mislite da se većina te glazbe od 45+ vjerojatno kupuje za djecu ili unuke. Bez sumnje neki jesu. Ali velik dio onoga što se kupuje zove se kataloška glazba. Mnogo toga je glazba iz 60-ih, 70-ih, 80-ih i 90-ih, a ne novije izvedbe. Godine 2012. kataloške grupe poput Guns N' Rosesa, Queena, The Beatlesa i Whitney Houston nadmašile su prodaju novih izvođača.

Mlađi ljudi uglavnom kupuju samce, jer imaju daleko manje raspoloživih prihoda. Članak Jezebel.com "Tko kupuje glazbu, jesi li to ti?" ističe:

"…tinejdžeri ne kupuju onoliko pjesama koliko ljudi misle, čineći samo sedam posto prodaje CD-a i samo 12 posto preuzimanja - to znači da odrasli kupuju albume Taylor Swift i Ariane Grande. Također, tipovi su nekada kupovali većinu digitalno preuzimanje, ali sada žene kupuju oko 54 posto digitalnih albuma."

Diskografske kuće postale su ono što knjiga The Song Machine naziva "globalne tvornice hitova koje proizvode pjesme koje su svi navukli." Možda imaju puno mlađih ljudi, ali starije kupce se često ignorira. Možda se pitate zašto industrija snimanja uglavnom plasira glazbu mlađoj demografskoj skupini (uglavnom od 14 do 24 godine), a ne demografskoj skupini koja zapravo kupuje najviše glazbe. Postoji nekoliko različitih razloga za to.

Stariji kupci glazbe mogu se postaviti na naše načine

Ukus u glazbi često se uspostavlja u našim mlađim godinama. Dakle, mnogi ljudi više vole glazbu koja je bila prisutna kad su bili djeca i mladi odrasli. Lako je danas ocrniti one poput One Directiona i Justina Biebera. No mnogi vrlo cijenjeni izvođači poput The Beatlesa i Elvisa počeli su se baviti glazbom s masovnom privlačnošću prije nego što su producirali sjajna djela poput "Hey Jude" i "Suspicious Minds".

Činjenica je da mnogi stariji kupci glazbe ne traže aktivno nove izvođače. Stariji ljudi daleko rjeđe slušaju radio, gdje je većina novih umjetnika slomljena. Ako nisu voljni kupiti glazbu mlađih umjetnika, izdavačke kuće imaju manje razloga da se obraćaju zrelijoj demografskoj skupini.

Međutim, uspjeh Adele možda će natjerati izdavače da preispitaju svoje pretpostavke o tome tko će kupiti nove umjetnike. Adeleina glazba namijenjena je starijim kupcima glazbe. Da, stariji kupci glazbe mogu biti vrlo namješteni i često ne tražimo nove izvođače. No, vjerojatno će stariji ljudi kupiti glazbu mlađih umjetnika ako diskografske kuće samo pronađu način da dođu do nas. Međutim, i to se pokazuje kao izazov.

Lakše je plasirati na tržište mlađim ljudima

Za izdavačke kuće mnogo je lakše ciljati mlađu publiku nego stariju publiku. Starije osobe su zauzetije poslom i obiteljima. Imaju širok raspon interesa i manje slušaju glazbeni radio.

Mlađi ljudi lako se mogu ciljati putem pop radio postaja, zabavnih emisija, tijekom televizijskih emisija namijenjenih tinejdžerima, internetskih izvora namijenjenih tinejdžerima i tinejdžerskih časopisa. Etikete mogu ciljati veliku publiku mladih putem ograničenih medija. To nije moguće kod starije publike. Mnogo je teže odrediti najbolji način ciljanja glazbe na starije slušatelje.

Mlađi ljudi također su podložniji marketinškim tehnikama od starijih ljudi. Opet bi uspjeh Adele dokazao da nije nemoguće plasirati glazbu starijoj demografskoj skupini.

Mlađi ljudi posjećuju više koncerata

Mlađi ljudi mnogo češće posjećuju koncerte, tako da izdavačke kuće ne ovise toliko o prodaji ploča da bi zaradile novac od umjetnika koji su popularni među mlađom publikom. Oni mogu zaraditi novac od umjetnika na mnogo različitih načina. Mlađi ljudi češće kupuju robu poput postera, majica, knjiga i drugih proizvoda.

Rizici za glazbenu industriju

Mnoge diskografske kuće ukinule su odjele za razvoj umjetnika jer su se više usredotočile na stvaranje djela namijenjenih tinejdžerima i tinejdžerima. Postoji zabrinutost da novi umjetnici neće imati dugovječnost koju su imali mnogi raniji glumci poput The Beatlesa, The Rolling Stonesa, Michaela Jacksona i Madonne. Ako diskografske kuće ne ulažu više u razvoj svojih izvođenja i osiguravanje da ostanu na duge staze, u budućnosti možda neće postojati veliko tržište kataloga koje će održati glazbenu industriju na površini.

Grupa kao što je One Direction možda nikada neće uspjeti stvoriti vlastiti "Hey Jude" (pod pretpostavkom da imaju tu kreativnu sposobnost u sebi) ako ne mogu odrastati sa svojim obožavateljima. Kako ljudi stare, žele kvalitetu. Izdavačke kuće moraju osigurati da umjetnici rastu i sazrijevaju sa svojom publikom tako da ih odmaknu od mainstream glazbe žvakaće gume na sadržajnije pjesme. Beatlesi su brzo prešli s mainstream pjesama poput "Love Me Do" na pjesme za odrasle poput "Eleanor Rigby". Ako umjetnici to ne učine, vjerojatno će nestati kako njihovi obožavatelji rastu i sazrijevaju. S obzirom na demografiju koja zapravo kupuje glazbu, razvoj umjetnika ponovno treba postati prioritet.

Komentari

rick 27. studenog 2018.:

uživao u vašem articular drago da ovdje starija generacija još uvijek kupuje glazbu

Od Spindittyja

Copeland 13. srpnja 2018.:

Glazba nikad nije trebala biti vezana uz natjecanje. Zato i propada. Svi se trude biti bolji od prethodnih i zaboravljaju držati se i brusiti svoju umjetnost. Glazba je izraz izraza, ali ako nemate što za reći osim… Mislim da mogu postati platinasti, onda nećete biti ovjekovječeni. Možda bogat…

Lee 18. travnja 2018.:

Sjajan članak i vrlo otkrivajući. Oprosti Don Cooper, ali ti živiš u svijetu mašte i želim ti ništa osim najboljeg tamo gdje si. Činjenica je da je konkurencija sada velika i da su glazbeni standardi puno viši u smislu očekivanja publike. Drugi većina mladih uopće ne zna nijednu njegovu pjesmu. Dakle, osim svojih imitatora, na koga je zapravo glazbeno utjecao? Njegova glazba je bila rock and roll koja nije njegova kreacija. Njegove rane pjesme koje su ga proslavile/roman ukrala je njegova diskografska kuća. Dakle, koja je njegova ostavština? Kažem odlična ikona i dobar izvođač. Međutim, glazbeno nam je ostavio nekoliko sjajnih pjesama, ali ništa revolucionarno za razliku od nekih drugih imena koja ste spomenuli. Nemojte me krivo shvatiti, sviđa mi se Elvis i uživam slušati njegovu glazbu i gledati njegove mjuzikle. Ali KRALJ??? Mislim da znajući cijelu priču i uz pomoć retrospektiva, Elvis nije više kralj glazbe nego što je Brad Pitt kralj glume.

DON COOPER 24. listopada 2017.:

Odgovor Sarah od prije 20 mjeseci: Možete pokušati diskreditirati ELVIS-a koliko god želite, ali to neće uspjeti. ELVIS se dokazao iznova i iznova i to mu nitko neće oduzeti. Vi ste samo ljubomorni jer je on bio/je totalni paket i mogao je sve. Nitko se ne može usporediti s njim i nije me briga hoćete li razmišljati o Michaelu Jacksonu, Beatlesima, Justinu Timberlakeu, Justinu Beiberu, Katy Perry, Lady Gagi ili bilo kome drugome na umu. Samo ćete morati sjediti natrag i nauči to voljeti jer on je "KRALJ" sviđalo ti se to ili ne.

Pavao dana 08. travnja 2017.:

Imam 45 godina i kupujem singlove na liniji Perryja i Biebera jer su pop. Mrzim zrela djela. Govoriš samo za sebe.

Robert Ruane 20. veljače 2017.:

Ovo je dobro napisano djelo koje je iznijelo neke dobre točke. Još uvijek tražim novu glazbu u staroškolskom stilu - u rasponu od folka preko Americane do neosoula, plus nekoliko aktualnih pop melodija retro zvuka. Imao sam osobnu listu svojih omiljenih pjesama i ažuriram je svakih nekoliko tjedana.

JoanCA (autor) 19. studenog 2016.:

balon,

Veliko je pitanje da su Beatlesi danas prisutni bi li im uopće bila dopuštena glazbena sloboda koja bi im bila potrebna da budu sjajni. To je problem moderne glazbene industrije. Nije nužno nedostatak talenta. To je nedostatak slobode. I mislim da bi se nedostatak slobode i poteškoće koje mladi umjetnici imaju u stvaranju glazbe koju žele stvarati mogli vratiti u glazbenu industriju u budućnosti.

balon dana 06. studenog 2016.:

Mislim da većina detalja u ovom izvješću nije točna i temelji se na neljudskim statističkim podacima i pretpostavkama temeljenim na tome kako se glazbena scena pojavljuje. postoje velike razlike između spomenutih modernih komercijalnih uspjeha i starije glazbe, uglavnom u sirovom talentu. to je razlog zašto Beatlesi nadmašuju sve ostale, ništa više i to je razlog zašto će glazbena industrija pokušati nadmašiti Beatlese, ali će se vratiti na statistiku prodaje i lažirati kreativni uspjeh. adelle i katie perry, one direction i justin beiber nikad se ne mogu usporediti s Beatlesima i drugim starijim umjetnicima jer to jednostavno nemaju. njihova prisutnost na glazbenoj sceni predstavlja monopolizaciju i kontrolu industrijskih poduzeća koja traže sigurna ulaganja. dok industrija ne prijeđe preko ovoga, sve su rasprave o prodaji besmislene.

JoanCA (autor) 29. listopada 2016.:

Rey,

Ja to vidim je da su umjetnici u prošlosti djelovali s manje ograničenja nego umjetnici danas. Pop radio je bio mnogo raznolikiji u tome što će svirati u prošlosti. Fascinantno je potražiti Billboard Hot 100 #1 iz 1970-ih jer su žanrovski bile tako raznolike s plesnim, country, rock, R&B i suvremenim pjesmama za odrasle. Godine 1975. bilo je 37 #1 koji pokrivaju više žanrova. U 2015. bilo je samo 11 #1 s vrlo sličnim zvukovima. Popisi radijskih pjesama znatno su se suzili, što otežava emitiranje. Stroga ograničenja o tome što može doći na pop radio otežavaju umjetnicima postizanje i mainstream uspjeha i stvaranje bezvremenske glazbe. Usporedbe talenata pomalo postaju besmislene jer današnje okruženje ni na koji način nije nalik okruženju 60-ih i 70-ih godina. I ja se slažem s vama da postoji mnogo velikih modernih umjetnika u svim žanrovima izvan mainstreama.

Samuel Victor j 28. rujna 2016.:

Sjećate li se one popularne fraze iz 80-ih: Pop će pojesti sam sebe? Nisam to razumio kad sam bio mlad, ali sada shvaćam. Što se događa kada pokušate pojesti žvakaću gumu? Žvačete ga dovoljno dugo, kada je slab i fleksibilan možete ga ispuhati u veliki mjehur. A u svom najvećem će …. 'POP'. Bamm, kraj priče… Slatkiši su za djecu. Odrasti ili dići u zrak. Ako umjetnik neće rasti, vrlo brzo će biti gotovo.

JoanCA (autor) 4. ožujka 2016.:

Sarah,

Slažem se s tobom. Glazba koju danas slušamo iz prošlosti bila je najbolja od najboljih. Neke klasične radio postaje reproduciraju stare Casey Kasem top 40 odbrojavanja iz ranijih godina. Ako slušate vrhunske 40-e iz 70-ih i 80-ih, jasno je da je mnogo glazbe tada bilo bljutavo i generično. Mislim da je rock 70-ih bio bolji od modernog rocka, ali mislim da je moderna pop glazba sada znatno bolja nego što je bila 70-ih ili 80-ih.

Mislim da je još uvijek slučaj da se umjetnici mogu kretati prema zreloj glazbi. Justin Timberlake je očiti primjer. Katy Perry je s druge strane primjer etikete koja ne želi dopustiti umjetniku da sazrije. Mislim da mora postati zrelija na svom sljedećem albumu kako bi održala svoju karijeru u sljedećih nekoliko desetljeća. Ako netko dobije dovoljno moći u svojoj karijeri, može preuzeti veću kontrolu. Ali mnogi umjetnici zapravo nikada ne dobiju tu priliku. Često nestaju prije nego što uspiju prijeći na zreliji zvuk. Britney je u mom umu zapravo primjer nekoga tko se uspio zadržati, ali nikad nije imala priliku pokazati zreliju ili odrasliju stranu. Ne osjećam da je ljudi shvaćaju ozbiljno. Na nju se više gleda kao na osobu pop kulture nego kao na stvarnu umjetnicu.

Sarah 17. veljače 2016.:

Znate, sve o čemu sam stalno slušao su dani slave odraslih o vremenu kada smo imali "talenata" poput Elvisa Presleya, The Beatlesa i Michaela Jacksona. Pomislio sam isto, što se dogodilo s glazbenom industrijom? Kako je vrijeme prolazilo, shvatio sam da su ljudi gledali na prošlost s ružičastim naočalama. Ovi umjetnici nisu ništa bolji od umjetnika današnjice. Glazba se upravo promijenila jer se zvukovi mijenjaju i mijenjaju se sa stilom života mladih ljudi. Sumnjam da osoba iznad mene koja je prevrnula usporedbu između Elvisa Presleya i Justina Biebera uopće razumije vlastitu zabludu svoje generacije.

To je još licemjernije jer je on uglavnom bio umjetnik prošlosti ili zato što je muškarac. U svakom slučaju, znamo zašto je Elvis prodao više ploča od bilo kojeg umjetnika. Je li bio talentirani vokal? Naravno, ali i puno drugih pjevača. Čini se da ljudi zaboravljaju da su njegov seksipil, njegova boja kože i njegova smiješno šarena scenska odjeća u osnovi imali sve veze s njegovom popularnošću i ljudi slučajno žive u poricanju kada zaborave da Elvis nije napisao ni jednu jedinu riječ svoje pjesme i ukrao autorske zasluge kao Beyonce danas. Ne zaboravimo da je bilo koja snimka s koncerta Beatlesa sadržavala gomilu obožavateljica i njih, kao i danas, nije briga koliko je lirski sadržaj potaknut na razmišljanje ili pametan. Čini mi se i da sam čuo kako se starija generacija tog vremena žalila na te bendove i kako ne sviraju pravu glazbu ili pjevaju previše o seksu, kako se to zove vražja glazba? Pop glazba je oduvijek postojala i imidž je bio važan čimbenik čak i prije nego što je Michael Jackson napravio glazbene spotove popularnim. Najprodavaniji umjetnici svih vremena su ljudi koji su prodali više za svoj imidž i sigurne radijske hitove nego za stvarni talent, iako smatram da svi umjetnici imaju talent. Čini se da se prošlost ponavlja i nitko iz nje ne uči.

Također, ne slažem se s komentarima da tinejdžerski pop umjetnici ne izrastaju u uspješne odrasle umjetnike. Jeste li ikada čuli za Britney Spears? Prešla je put od pjevanja kiddy popa do transformacije u zreliju umjetnicu i ima taman dovoljno hitova na Youtubeu i radiju i još više broj 1 sada nego ikada sa svojih prvih 5 albuma. U redu, pala je nizbrdo sa svojim zadnjim albumom, ali biti u igri i ostati barem malo relevantan 15 godina puno govori o tome koliko možete rasti i nastaviti, čak i kada se činilo da se mlađa generacija kreće na. Ovakvu vrstu kontinuiranog uspjeha nismo vidjeli u prošlosti, posebno od onih poput Tiffany i Debbie Gibson iz 80-ih. Također, grupe kao što su N'sync i Backstreet Boys se raspadaju samo zato što se umore od njihove glazbe koja je premlada za njih i pokušavaju prijeći na ozbiljnije izvođače, ali ne znaju kako, a ne zato što su tipizirani. Čini se da Nick Jonas i Zayn Malik dobivaju dovoljno poštovanja kao zreliji umjetnici (iako su njihove karijere u ovom trenutku još uvijek preuranjene). Taylor Swift je imala istu vrstu mladog zvuka koji je uvijek imala, čak iu svojim srednjim 20-im godinama i čini se da ide još dalje u smjeru nevjerojatno sigurnih, privlačnih i vrlo dugopjevanih radijskih hitova nego ikada ima u svojim stvarnim tinejdžerskim godinama. Justin Bieber također ima zreliji album koji je izašao i čini se da mu dobro ide, pokazujući da je barem malo talentiraniji nego što je imao kada je samo jahao u slavi sna svakog 11-godišnjaka.

JoanCA (autor) dana 01. rujna 2014.:

Laudemhir Jan,

Tinejdžeri kupuju puno singlova, tako da su na top 40 top ljestvica pod jakim utjecajem mlađih kupaca, iako dosta odraslih (osobito žena) također kupuje pjesme iz top 40. Stariji kupci kupuju dosta albuma, a mnogi još uvijek kupuju CD-e. Bilo bi super kada bi ljudi kupovali ozbiljniju glazbu, ali dovoljno se kupuje da se i dalje napravi puno toga.

Laudemhir Jan iz grada Davao, Filipini, 1. rujna 2014.:

Iznenađen sam, mislio sam da tinejdžeri to sigurno dobivaju! hehe. Volio bih da ljudi kupuju ozbiljniju glazbu ako je to slučaj, na primjer glazbu Bon Ivera ili druge alternativne pjesme!

JoanCA (autor) 15. lipnja 2013.:

Rokk,

Hvala na odgovoru. Ne slažem se s tim da je usporedba smiješna. Sjećam se kada je Madonna došla na scenu. Smatralo se da je ona velika šala. Ipak, pogledajte njezinu dugovječnost i kultni status koji je postigla. Tko bi rekao da će lutke Jackson 5 proizvesti nekoga poput Michaela Jacksona koji će imati tako velik utjecaj na glazbu i ples? Ili da bi N'Sync proizveo nekoga tako uspješnog kao što je Justin Timberlake?

Mogu li Justin Bieber i One Direction stvoriti sjajnu glazbu? ne znam. Trebalo bi im dati priliku. Ne bih odbacio njihove sposobnosti jer nemam pojma za što bi bili sposobni da im daju kreativnu slobodu. Zato kažem da nakon što se neka gluma uspostavi, etikete bi im trebale dati slobodu da stvaraju bolju glazbu i pustiti ih da odrastaju uz svoje obožavatelje. Mislim da nitko tko je čuo prve pjesme Beatlesa nije mogao zamisliti što su mogli učiniti kasnije. Gledajući unazad, lako je reći da su bili talentirani. Ali njihove su rane pjesme bile prilično stvorene za radio bubble gum pop.

Ali slažem se s vama da se ljudi moraju prestati žaliti na nedostatak kvalitete i zapravo dati priliku mlađim umjetnicima. Problem je u tome što ljudi kada razmišljaju o prošloj glazbi, pomisle na The Rolling Stonese i Boba Dylana i zaborave svo smeće koje je napravljeno. Volim puno mladih umjetnika i kupujem puno nove glazbe. Volio bih više ljudi srednjih godina poput mene.

Rokk 14. lipnja 2013.:

Kao starija osoba koja se aktivno bavi proizvodnjom glazbe za i s mlađim ljudima, mogu iskreno reći da danas postoji mnogo kvalitetne glazbe ako ste voljni tražiti je i imate otvoren um. Ako se ograničite na katalošku glazbu i slušate samo određene stilove ili žanrove, onda se ne razlikujete od mlade osobe koja sluša samo određene žanrove. Rekavši to, neke od usporedbi u ovom članku su smiješne. Razlika između The Beatlesa ili Elvisa i Beibera ili One Directiona jednostavno je u istinskoj umjetnosti, kvaliteti i talentu naspram osrednjeg talenta bez umjetnosti i loše kvalitete materijala. Postoji razlog zašto je Gotye osvojio Grammyja za ploču godine ispred Beibera ili One Directiona i jednostavno je: Somebody That I Used To Know kvalitetna je pjesma s otmjenom inventivnom produkcijom. Problem kako osigurati da kvalitetna glazba dopre do publike koja kupuje pravi je problem koji nije nov, ali ga je zasigurno pojačalo sve manje i manje spremnost industrije na rizik. Problem je i žanrovska klasifikacija.Na primjer, kada je ploča tako vrhunska i raznolika kao izdanje 'Beautiful Imperfection' od ASA iz 2010. svrstana u kategoriju "world music" samo zato što je Nigerijanka; iako je većina pjesama pjevana na engleskom i njezinom stilu, a pjesme su više zaslužne za pohvale i uspjeh u Soul/R'n'B/Pop svijetu od bilo čega što su Beyonce ili Adele napravile, imate problem. Moderni mainstream slušatelji obično ne pretražuju 'World Music' kada filtriraju po žanru na iTunes-u itd.

Throwaway Pop izvođači poput Beibera i One Directiona postoje od 1950-ih ili duže. Ako želite čuti kvalitetniju glazbu, samo provedite vrijeme koje provodite zezajući se o nedostatku kvalitete danas aktivno tražeći kvalitetu i mogli biste se ugodno iznenaditi.

JoanCA (autor) 05. travnja 2013.:

Opljačkati,

Nije da mlađi ljudi uopće ne kupuju glazbu. Oni obično kupuju više singlova nego albuma. Ali Adele koja se više sviđa starijim kupcima glazbe značajno nadmašuje Biebera kada su u pitanju albumi.

Opljačkati 05. travnja 2013.:

Zanimljivo, ali to ne objašnjava zašto su umjetnici poput Justina Biebera toliko popularni.

JoanCA (autor) 27. rujna 2012.:

LA,

Mislim da ste u pravu da je vjerojatno veća vjerojatnost da će pjevači biti tipizirani sada nego u prošlosti. Ima smisla pomiješati reklamu i manje reklamu, tako da se pjevač ili bend ne doživljavaju kao samo jedna stvar i mogu se svidjeti široj publici.

LA 26. rujna 2012.:

Mislim da su se vremena promijenila. Beatlesi i Michael Jackson uspjeli su bez problema prijeći s glazbe namijenjene tinejdžerima i tinejdžerima na ozbiljnu glazbu. Mislim da to sada nije tako lako. Glazbeni snobizam hara. Nakon što ste označeni kao dječji pop umjetnik, gotovo je nemoguće da vas kasnije shvaćaju ozbiljno. To je možda razlog zašto su izdavačke kuće manje zainteresirane za razvoj svojih umjetnika. Katy Perry je oduvijek radila mješavinu dječjih i ozbiljnih stvari, tako da će vjerojatno biti tu godinama.

JoanCA (autor) 16. rujna 2012.:

Psihični pas,

Zbog svoje djece definitivno postajem izložen puno nove glazbe. Počinjem shvaćati da ima puno novijih pjesama koje mi se sviđaju, a koje inače ne bih čuo. Mislim da kako ljudi postaju stariji, oni se više fokusiraju na tekstove. Otkrio sam da mi se sviđaju pjesme do kojih u početku nisam mario kada sam se počeo fokusirati na tekstove.

psychicdog.net 16. rujna 2012.:

Hvala JoanCA. Sjajno središte. Mislim da se vrhnje uvijek diže, pa ako će glazbenik uspjeti kao umjetnik, hoće - možda sam ipak drugačiji jer uvijek pronađem nešto što mi se sviđa u novoj glazbi, kao i u staroj, a moje cure me upoznaju s najnovijim - moja najmlađa cura me jednog dana razbesnela pjevajući Laku noć Reecea Mastina - nikad nisam čuo za njega ili pjesmu, ali u tri je pjevala Laku noć! Pratio sam to s njom na YouTubeu - stihovi su dobri - čuo sam da su stihovi glavni dio za mnoge ljude, a ne glazba, tako da tekstovi često opstaju dulje.

JoanCA (autor) 14. rujna 2012.:

Hvala Alecia. Mnogi dječački bendovi poput N'Synca i Backstreet Boysa imali su prilično kratke karijere. Mislim da je njihova baza obožavatelja prestara za njihovu glazbu i uvijek se pojavi neka mlađa grupa koja radi istu vrstu glazbe. Vrlo je kratkoročno razmišljanje o dijelovima etiketa. Ako idu na trošak početne promocije nekog djela, mislim da ima smisla zadržati se na tom činu kao zarađivač novca godinama koje dolaze.

Alecia Murphy iz Wilmingtona, Sjeverna Karolina 13. rujna 2012.:

Iskreno gledajući glazbenu industriju, pomislili biste da su kupci glazbe uglavnom mlađi, ali vaš je centar dao neke zanimljive informacije.

I sada ima smisla zašto se boy bendovi proteklih deset do petnaest godina raspadaju nakon možda nekoliko albuma. Odrastao sam uz N'Sync i iako su postigli veliki uspjeh, njihov posljednji album je izgledao kao da neće dugo trajati - iako im je kritično bio najbolji.

Čini se da se glazbena industrija usredotočuje na dolare i cente zbog čega vidim kako je umjetnica poput Adele privlačna.

Sjajan centar, bilo je jako lijepo čitati.

Tko najviše kupuje glazbu? Nije ono što mislite