Priča o dvije Queensrÿches

Sadržaj:

Anonim

Opsjednut sam hard rock/heavy metal obožavatelj i kolekcionar od ranih 1980-ih. Ako ima dobar gitarski riff i stav, pristajem.

Priča o dva Rychesa

U listopadu 2012., sudac države Washington izjavio je da sve dok Tateova tužba nije riješena, ne postoji zakonska prepreka koja bi ga spriječila da nastupi pod imenom "Queensrÿche", rekavši: "Ne vidim razlog da g. Tate ne može imati koristi, ako dobije druge članove… od korištenja marke." Iako je sudac upozorio da bi takav potez mogao biti "samo po sebi zbunjujući" obožavatelje, bio je siguran da na kraju "tržište može riješiti ove stvari". Imajući to na umu, Tate nije gubio vrijeme u najavi vlastite "all-star" verzije Queensrÿchea, u kojoj je trebao biti Bobby Blotzer iz Ratta na bubnjevima, gitaristi Glen Drover (bivši Megadeth) i Kelly Gray (dugogodišnji Tateov suradnik i nekadašnji član Queensrychea), basist Rudy Sarzo (Quiet Riot, Dio, Ozzy Osbourne) i klavijaturist Randy Gane. Naravno, većina obožavatelja naišla je na skepticizam na ideju o dvije konkurentske verzije "Queensrÿchea". (Kao što je rekao jedan posebno pronicljiv poster oglasne ploče na Blabbermouth.net, "Blotzer jedva može svirati Rattove pjesme, kako će svirati pjesme Queensrÿche?")

Dvobojni albumi

U siječnju 2013., Geoffova verzija Queensrÿche (ili "Tate-ryche", kako su je mnogi obožavatelji počeli zvati) objavila je da su potpisali ugovor s Cleopatra Records i da su započeli rad na novom studijskom albumu - unatoč gotovo stalne promjene sastava. Gitarist Glen Drover i bubnjar Bobby Blotzer napustili su Tate-ryche do kraja 2012. godine, a zamijenili su ih Robert Sarzo (bivši član Hurricanea i brat basista Rudyja) i bivši AC/DC bubnjar Simon Wright. Tate je također najavio da će njegov debi za Cleopatru sadržavati cameo nastupe brojnih "slavnih gostiju", uključujući bivšeg gitarista Judas Priesta K.K. Downing, bivši gitarist Megadetha Chris Poland, Ty Tabor iz King's X, bivši bubnjar Slayera Paul Bostaph, gitarist Night Rangera Brad Gillis i Dave Meniketti iz Y&T-a… sve to je potaknulo pitanje, je li itko u navodnoj Tateovom "bendu" zapravo igra na zapisnik?

Napokon…Može biti samo jedan!!

Dana 28. travnja 2014. obje strane bitke objavile su da su riješile svoje nesuglasice bez iznošenja stvari na sud, čime je okončano gotovo dvije godine neprijateljstva i blatnjavanja.

Prema Seattle Timesu, Geoff Tate i njegovi bivši kolege iz benda postigli su sporazum koji službeno čini bend s La Torre "jedinim subjektom koji snima i nastupa kao Queensrÿche". U zamjenu, Tate je dobio ekskluzivna prava za uprizorenje "potpunih" live koncertnih izvedbi rock opera Operation Mindcrime I i II ("drugi" QR može nastaviti svirati pojedinačne pjesme s tih albuma u svojim live setovima, ali ne može izvoditi bilo koji album u cijelosti). Tate je ovo opisao kao slično situaciji s Pink Floydom kada je Roger Waters dobio ekskluzivna prava za izvođenje The Walla kada se razišao iz benda. "Mindcrime je bio moja stvar i moja priča, pa je prikladno da to zadržim."

Tate je krenuo na kratku "oproštajnu" koncertnu turneju pod zastavom Queensrÿche u kolovozu 2014. kako bi ispunio koncertne obveze koje je već rezervirao prije nagodbe. Na kraju te turneje promijenio je ime svog benda u "Operation Mindcrime".

Operacija Mindcrime Geoffa Tatea: "Ponovno izmišljanje budućnosti"

Od ovog pisanja (ožujak 2019.), treći album Operation: Mindcrime, The New Reality, objavljen je u prosincu 2017., a treći album Queensrychea s Toddom La Torreom, The Verdict, izašao je 2019. za Century Media Records.

Očito je to bilo prilično bizarnih godina za sve glazbenike uključene u ovu dramu, ali izgleda da su obje strane ostavile prošlost iza sebe i sada su spremne nastaviti ići naprijed radeći ono što najbolje rade - stvarajući i izvodeći glazbu.

"Strijela vremena" iz "Ljudsko stanje"

"Queensryche" (2013.)

Komentari

Ronnie James Haldford 13. lipnja 2019.:

Prije nekoliko tjedana čuo sam trilogiju Tate. Kvaliteta zvuka je užasna. Ne znam što se dogodilo s ovim sjajnim glazbenikom. Tekstovi i glazba s ova tri albuma je užasna. Čuo sam ga u Avanstacii i glas je odličan, ali na ova tri albuma iz Operation Mindcrime izgleda da je izgubio glas.

Joe Baca 01. kolovoza 2015:

Ta Tater melodija je zapravo prilično dobra! Čini se da bismo ipak mogli dobiti dobar materijal iz oba tabora.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 1. kolovoza 2015.:

Ažurirano s informacijama o nadolazećim novim albumima Queensrychea i Tatea…

mike k 5. listopada 2014.:

LOL obožavaju neke od ovih postova. naravno da novi album Queensrychea zvuči kao Queensryche. Ne 1 originalna bilješka, i tip unajmljen da bude imitator Geoffa Tatea. Činjenica je da u bendu više nitko ne stvara ništa osim recikliranja istih pjesama s izmijenjenim tekstovima. Namjerava se nabaciti Geoffu, ali bez njega oni su samo obrada benda koji prekriva stare pjesme novim riječima. Suočite se s činjenicama, svu glazbu su stvorili Tate i Degarmo. Ni 1 originalna misao u ovim drugim glavama klauna. I LaTorre. Svidio mi se u Crimson Gloryju, jer je zvučao kao Tate, a sada je Tate. I ljudima će se svidjeti, jer on radi Tate. Pametan potez s njihove strane, jer glas Tatea i Degarmosova briljantnost najbliži su tome da će ovi dečki biti glazbenici. Upravo je dokazao da Queensryche uistinu ne može preživjeti bez Tatea.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 31. srpnja 2014.:

Ažurirano

Keith Abt (autor) iz The Garden State 29. travnja 2014.:

AŽURIRANA otkako je bitka za brend Queensryche KONAČNO bila riješena!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 6. rujna 2013.:

Ažurirano!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. srpnja 2013.:

Bok Slobodi - valjda ćemo vidjeti kako će se sve istresti. Barem sada ne bih trebao ponovno ažurirati ovaj Hub do sudskog spora u studenom. haha

FreedomMetal od Somewhere In Time 03. srpnja 2013.:

Ponovno ažurirano - lol!!!!!!!! Kao što se i očekivalo, Tater mu je predao svojih $$ u rekordnoj prodaji (a on je također posjećivao koncerte - svirajući na 1/4 do 1/2 pune male kina i klubove.)

Ubitačan album The Ryche!!!! Nisam mislio da će mi se toliko svidjeti - u početku sam mislio da će to biti dobar povratak u formu. Nisam slušao ništa drugo otkako je stigao moj primjerak (i ​​nešto drugo nisam očekivao!) Naravno, koliko god da je album kratak (duljina albuma iz 70-ih/ranih 80-ih), olakšava slušanje opet (i opet.)

Todd zvuči odlično na albumu! Da, na nekim pjesmama zvuči kao Tate, a na drugim zvuči kao on sam. Njegove utjecaje možete čuti u njegovom vokalu - (Dickinson, Alder, Halford i The Vest.) Dobra vijest je da su već napisali za sljedeći album \m/

Što se tužbe tiče, sudac koji je dao komentar o "sređenju tržišta" smijenjen je ubrzo nakon presude koja je Tateu omogućila da se pretvara da je Queensryche. Ako je to bio pravi problem, odavno je gotovo. Ali, to je zapravo korporativni poslovni slučaj i to je bilo gotovo mnogo prije nego što je počelo. Bend je prije mnogo godina bio dovoljno pametan da skupi poslovne dokumente u kojima se opisuje kako se nositi s tim situacijama - što je Vesticala ostavilo na hladnoći samo s mogućnošću da se naplati kao Geoff Tate, bivši član Queenrychea godinu dana (nešto kao predbračni ugovor .) Nadamo se da novi sudac stvarno razumije poslovno pravo.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. srpnja 2013.:

Hvala na komentaru, Scott. Još nisam čuo album ToddRyche u cijelosti, ali sam imao Tateov F.U. već neko vrijeme i osim tri pjesme ("Cold, " "Slave" i "Everything") mislio sam da je prilično "meh". ToddRyche CD je sljedeći na mom popisu za kupovinu.

…i hej, podaci o prodaji za prvi tjedan albuma ToddRyche objavljeni su danas, pa sam ovaj dio ažurirao tim podacima!!!

Scott 29. lipnja 2013.:

Sad sam preslušao oba albuma. Ni jedno ni drugo ne mjeri ni Q2K, što je inače glazba koja mi se sviđala, a neke od njih jako. Sacred Ground i Burning Man stalno se vrte u mom autu. Ono što me uznemiruje na ovoj stranici je to što se čini da ljudi žele dati Scottu, Eddieju i Michaelu korist od sumnje, ali razapeti i kastrirati Geoffa. Samo sam se osvrnuo na cijelu njihovu diskografiju da vidim tko je napisao većinu materijala. Rekao bih da je 75 -80% toga Geoffovo samostalno ili s drugim tekstopiscem. Čini se da obožavatelji LaTorre verzije žele okriviti Tatea što je preuzeo i bio pokretačka snaga benda u posljednjih 10 godina. Mislim da je to zato što je morao. Pogledajte bilješke za HITHF. SVE pjesme DEGARMO/TATE. Do posljednjeg od njih. Čini se da je zapravo bilo obrnuto. Oni su visjeli o GT-ovim kapama, a ne on o njihovim. Zaključak je da se oba nova albuma mogu slušati. Ako Toddu date previsoke ocjene, mislim da je to zato što čujete malo više nego što postoji. Dobar je, ali stvarno misliš da je dobar Tate? Kad su pjesme malo sporije i potrebna je vokalna kontrola za donji registar, on je nema. Za one koji misle da je GT izgubio, pozivam vas da se oslobodite ljutnje i odete uvjeriti se sami. Izgubit ćeš se u Mindcrimeu koji je napravio tip koji ga je napisao. Mir i nadam se da ste svi poput mene i da želite dobru glazbu (Rock) da doživi renesansu!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 30. travnja 2013.:

Mislim da CD-ovi moraju doći sa bodovnom karticom… ne mogu reći što se događa u ovoj sagi bez bodovne kartice!!

Georgie Lowery iz Sjeverne Floride 29. travnja 2013.:

Ako kupite oba CD-a, uzmite dodatke i ne otvarajte druga dva!

Isuse, Louise ovo postaje zbunjujuće!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 29. travnja 2013.:

Ažurirano (još opet) s najnovijim informacijama iz kampova TateRyche i ToddRyche… uključujući pogled na omot albuma ToddRyche!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 24. travnja 2013.:

Drago mi je da ti se sviđa!!

StitchTheDamned iz Clifton Parka, NY 24. travnja 2013.:

Vau! Ovo je nevjerojatno zanimljivo. Hvala na objavi!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 23. travnja 2013.:

Ažurirano jer je danas objavljen album "Frequency Unknown" grupe Queensryche Geoffa Tatea!!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 23. travnja 2013.:

^^ Da, čuo sam za ovo, Jeff. Zamišljam da je prošlo otprilike ovako:

Bubnjar Simon Wright: "Odmah se vraćam, Geoff, samo ću pretrčati ulicu po…. kutiju cigareta. Yeeeaaaahh, kutiju cigareta. To je to."

(Simon trči na otvorenom, skače u taksi, juri, nikad se ne vraća…)

Jeff 22. travnja 2013.:

Da stvari budu još zanimljivije..

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article…

Keith Abt (autor) iz The Garden State 7. travnja 2013.:

Tateov plan igre je jednostavan: on želi biti prvi koji će izbaciti album pod imenom "Queensryche" kako bi, kada odu na sud, mogao reći sucu: "Vidite svoju čast? Ja sam bio prvi tamo!" … nema veze što je album bio hitan posao, snimila ga je hrpa unajmljenih glazbenika, od kojih nitko nije u njegovom stvarnom "bendu".

Više ga brine zadržati ime nego objaviti nešto kvalitetno.

Keith Ham s slapova Niagara, Ontario 7. travnja 2013.:

queequeensrychehahah: Mislim da bendovi ne zarađuju toliko novca koliko mislite, više nego često vraćaju, ponekad jedva, ono što su potrošili i samo to koriste za snimanje još jedne ploče - nadajući se da će ipak zaraditi novac od posljednjeg tako da mogli bi se bolje izdržavati. Pink Floyd, ako čitate knjigu Nicka Masona, nakon nekog vremena potpuno je propao, a The Wall i Darkside of the Moon doveli su ih do bankrota unatoč njihovoj popularnosti. Jedini koji je zaradio novac od The Walla bio je Rich Wright jer ga je Roger izbacio i zadržao samo kao unajmljenog umjetnika.

queequeensrychehahah 07. travnja 2013.:

Tateova verzija je samo srednji prst iz inata bendu i obožavateljima. To je hvatanje novca, to je priznao. Snimite album da zbunite sve, ali ga nitko ne kupuje. Plus 2 osobe su već napustile njegovu originalnu postavu i onda ne mogu natjerati tipa da remiksira njegov album lošeg zvuka koji je izvorno miksao stari producent koji je počeo snimati svoje solo projekte prerušene u albume Queensryche počevši od Mindcrime 2. I neka se suoče s tim oba benda su naslovni akti. Poput Megadetha do Metallice do GN'R-a kada su se njihove najpopularnije postave raspale. Svi su pod kontrolom luđaka otkako su njihovi izvorni članovi otišli i sada su ništa više od hvatanja novca.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 4. travnja 2013.:

To je mogao biti EMI. Nekada su ugovori sa sedam ili osam albuma bili standard u diskografskoj industriji… ali rijetko je bilo vidjeti da bend ikad završi takav ugovor i izađe s druge strane, obično bi se raspali prije nego što bi uspjeli isporučiti toliko albumi… zbog čega određeni bendovi na kraju izdaju toliko "Live" albuma ili "Greatest Hits" kompilacija. haha

Keith Ham iz slapova Niagara, Ontario 4. travnja 2013.:

Čuo sam da su imali diskografski ugovor koji ih je natjerao da napišu 8 ploča unutar određenog broja godina negdje unatrag… I neko su se vrijeme borili da iz toga izađu.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 4. travnja 2013.:

@ Keith - na koji ugovor misliš? Oni su potpisali s nekoliko različitih izdavača tijekom posljednjeg desetljeća. Kada je njihova originalna izdavačka kuća EMI propala kasnih 90-ih, preselili su se u Atlantic zbog jednog albuma ("Q2K" 2000.) i od tada su izdavali materijal preko Sanctuary Records i Rhino Recordsa.

Keith Ham s slapova Niagara, Ontario 3. travnja 2013.:

Pitam se je li do ovog razlaza došlo zbog ugovora na koji su bili prisiljeni prije mnogo godina koji je nekoliko puta gotovo uništio bend… Onog koji ih je natjerao da stvaraju bezbroj albuma nekom nerealnom brzinom.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. travnja 2013.:

Ažurirano! Tatesryche je putem YouTubea izdao album "COLD" za kratko zaviriti! Provjerite gore!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. travnja 2013.:

Napravili su mini "Mindcrime" set kada sam ih također vidio na turneji Promised Land 1995. godine.

…a ideja o nastavku "Music From the Elder" me apsolutno užasava. haha

Lorne Carter iz Fayettevillea, Arkansas 3. travnja 2013.:

Zapravo sam zadnji put vidio Ryche kad su radili svoju trodijelnu emisiju koja se sastojala od Rage for Order, American Solder i Empire. Ušao sam i znao da to ne očekujem, a ipak je to bila sjajna predstava. Zapravo, od 4 puta koliko sam vidio Rychea samo 2 puta, radili su pjesme iz Mindcrimea. (Empire turneja na kojoj su to odradili u cijelosti i turneja Hear in the Now) Naravno, prvi put je to bilo kada su otvorili za Ratt 86. prije Mindcrimea.

Zato nemojte misliti da su to šibali onoliko koliko je to zahtijevala javnost. Koliko su se godina obožavatelji čudili na samo spominjanje Mindcrime II dijela? I na kraju krajeva, ako oni to ne isporuče, tko će? Osim toga, jesu li Pink Floyd / Roger Waters ikada bili osuđeni zbog bičevanja "The Wall?" Koliko puta je Who izbio "Tommy?" Siguran sam da je Music from the Elder bio ikakav uspjeh, Kiss bi iza nje bio na turneji 5 puta i imao 3 nastavka i prednastavak.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. travnja 2013.:

Hvala svima na komentarima.

@ evo68 -u pravu si. Predugo su se oslanjali na/bičevali "Mindcrime" na turneji!

Padobranac777 3. travnja 2013.:

Volio bih da originalni dečki prestanu s tim sranjima i ostave svoje razlike po strani i sviraju glazbu koju svi volimo s originalnom postavom.

evo68 3. travnja 2013.:

tate je izgubio moje poštovanje kada je pokazao vrlo malo poštovanja prema obožavateljima u rocklahomi. Mislim da prolazi kroz krizu srednjih godina lol. svo to glupo ludilo, i koliko god da je briljantan kriminal, koliko još vremena bend može obilaziti album .Živim u Engleskoj i vidio sam mindcrime 3 ili 4 puta na 4 različite turneje u zadnjih 20 godina. Možda se nekima ne čini previše lošim, ali mislim da se nekako igra na činjenici da, na stranu Empire, sve koji je uslijedio nakon umnog kriminala bilo je prilično sranje. Mogao si napraviti jedan dobar album od puno. neću nabrajati, ali sve do mindcrime. Vjerujem da wiltons QR rade upravo to i za mene će svaki put dobiti moj glas, ali ću slušati tates QR iz interesa, ali ne očekujem puno jer nisam obožavatelj njegovih solo stvari i za mene je ovo u biti solo album. Imajte na umu, ovo je samo moje mišljenje i nisam došao ovdje da nikome vadim nos iz zgloba, lol

Charles Velasquez 2. travnja 2013.:

Sjajna kampanja za vraćanje QR-a na kartu. Ima li boljeg načina da vas pubik ponovno pogleda. RYCHE ON! NAVIJAČ ZA ŽIVOT!!!!!

Nik Braswell 2. travnja 2013.:

Jebeni tater. Vidio sam pravi Queensryche (s 3/5 originalnih članova) u Corpus Christiju, TX (listopad, 2012.) To je bio show koji sam želio vidjeti više od 18 godina.

shaun 2. travnja 2013.:

Sjajan članak

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Hej Sloboda!! ToddRyche je svirao u New Jerseyju (moj dom) prije nekoliko tjedana, ali nažalost nisam ih mogao provjeriti - moj prijatelj je to učinio i njegov izvještaj je bio vrlo sličan vašem, tj. da je bend izgleda imao opet zabava na pozornici, što nije vidio na dosta turneja.

FreedomMetal od Somewhere In Time 2. travnja 2013.:

Gledao sam Queensryche (pravi, ne Tater i Tot's Vestryche) prošli mjesec i bio je to nevjerojatan nastup! Todd je to NABAVIO i bend je bio u plamenu. Imali su nešto što je godinama nedostajalo – kemiju na pozornici! Osim La Torrea, Parker Lundgren se stvarno dokazao. On i Whip imaju sjajnu kemiju na pozornici i daleko je najbolji drugi gitarist otkako je DeGarmo napustio bend (pravi razlog je otkriven u sudskim dokumentima, a to je zbog ponašanja Geoffa Tatea.)

DeGarmo je bio klasa, držao se podalje od drame. Najbliže što ćemo vjerojatno ikada doći do Chrisove izjave je ono što je Scott Rockenfield rekao tijekom intervjua s Eddiejem Trunkom – da je Chris ostao prijatelj s većinom benda i da je bio podržan u promjenama u Queensrycheu. Ipak, volio bih vidjeti kako DeGarmo skače na pozornicu s dečkima tijekom Queen Of The Ryche kao VELIKI "Frequency Unknown" Tateu.

Mogao se stvarno osloboditi Tatea, ali je ostao otmjen - što je isto što je bend učinio s otpuštanjem Tatea. Upoznao sam bend nakon nastupa i svi su ga držali elegantno i nisu htjeli udariti Tatea. Svi su bili jako zahvalni navijačima na podršci.

Nisam toliko uzbuđen zbog novog albuma Queensryche otkako sam čekao Empire da stigne u trgovine! Jedva čekam čuti!

Što se tiče frekvencije nepoznate - neću potrošiti ni novčića na taj POS!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Bok Ginfire - I ja kopam o "Redemptionu", još nisam čuo puno o GT albumu osim nekoliko kratkih isječaka na iTunesu, a oni su bili prilično niske kvalitete pa nisam čuo dovoljno da ga nazovem na ovaj ili onaj način. Dat ću Geoffu ovoliko, on ima impresivan popis igrača na svom albumu, ali to ga ne čini pravim "bendom", ako razumijete na što mislim.

ginfire 2. travnja 2013.:

Bok,

Pa slušao sam 3 ili 4 uzorka iz novog Geoffa Tatea Queensrychea i slušao sam novu pjesmu QUEENSRYCHE pod nazivom Redemption u cijelosti i nema usporedbe IMHO. Queensryche zvuči kao Queensryche, ali niti jedan od uzoraka iz GT-ove verzije nije zvučao ništa poput Queensrychea s izuzetkom GT-ovog glasa. GT-ov Queensryche zvuči kao pristojan GT solo CD dok nova QR pjesma zvuči kao pravi Queensryche = BRILIJANTNO…opet, IMHO.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

CRyche – očito se radi o prepoznavanju imena. Puno više ljudi zna ime "Queensryche" nego "Rising West", ili "Geoff Tate" ili "Geoff and the Tater Tots" ili bilo što drugo. Ako bi se jedna ili druga strana odrekla imena, počeli bi ispočetka.

CRyche7 2. travnja 2013.:

Čitao sam sve što se dogodilo i dugogodišnji sam obožavatelj Queensrychea, moje jedino pitanje je: Sada kada je DeGarmo napustio bend i Tate je otpušten, zašto preostali članovi ne zadrže ime Rising West i Mr. Tate ostati solo nastup? Sviđa mi se zvuk novog Queensrychea s LaTorreom, ali to neće biti Queensryche

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

@ Eric - Kako su se stvari odvijale, napola očekujem da će treći Queensryche usredotočen na dugo odsutnog i jako promašenog gospodina DeGarma debitirati svakog trenutka. :)

Eric 2. travnja 2013.:

Pa ipak, nema ni Chrisa De Garma, koji je bio u tome u razdoblju kada je bend bio dobar. Jesu li oba benda stvarno Queensryche?

AI 2. travnja 2013.:

Daniel,

Iako se ne slažem s cijelim tvojim postom, divim se tvojoj strasti prema glazbi i žanru. Slažem se da je Promised Land bio posljednji album koji je također imao sjajan zvuk i vibraciju, ali ne mogu vjerovati da je za sve to zaslužan Geoff Tate. Također se ne mogu složiti da je Chris Degarmo bio Queensryche više od bilo kojeg drugog člana grupe, (posebno nakon što sam rekao da niti jedan član nije bend). Chris je napustio bend kako bi postao pilot, bez nekih gostovanja na diskovima drugih ljudi poput Jerryja Cantrella. Također se ne slažem s pozivanjem Rudyja Sarza ili Simona Wrighta unajmljenim oružjem, dok je umjesto toga Geoff Tate mogao uvući neke prijatelje i igrati. Opet, slažem se da se ne slažem i još uvijek moram podržati Geoffa Tatea. Ali kao što sam rekao, divim se vašoj strasti i poštujem vaš doprinos. Dobra debata s vama….

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Daniele - wow, ponekad uopće ne trebam objavljivati. Potpuno si shvatio kako se i ja osjećam u vezi cijele ove stvari. haha. Dobra!!

Daniel 2. travnja 2013.:

Za Al-

Imam samo neka zapažanja čitajući tvoj komentar. Po mom mišljenju, Queensrÿche nikada nije bila samo jedna osoba. U klasičnoj eri radilo se o kolektivu. Svi su dali svoj doprinos stvaranju glazbe. Kad je to prestalo, magija je polako nestala (Promised Land je posljednja s tim "osjećajem benda").

Ako postoji jedna osoba za koju se može reći da je Queensrÿche, to bi trebao biti Chris DeGarmo.

Što se tiče Tate benda, to zapravo i nije bend. To je hrpa najamnika koji će izaći i igrati Operation Mindcrime. Novi album Tatea "Frequency Unknown" napisao je producent Jason Slater, a snimili su ga session glazbenici. Slično je kao na posljednja tri QR albuma gdje taj osjećaj benda gotovo nedostaje.

Mislim da je Simon Wright svirao bubnjeve na 1 ili 2 pjesme, a Sarzo je svirao malo bas. Većinu basa svirao je producent Jason Slater.

Queensrÿche nije ničiji ego izlet i zato podržavam verziju Wiltona, Jacksona i Rockenfielda. Bili su tamo otkako je postojao Queensrÿche, a nekad davno, Wilton je bio izvrstan pisac pjesama. Nova pjesma "Redemption" jako zvuči kao pjesma Wiltona i puno je starih QR elemenata prisutno, uz moderniju težinu.

Wilton, Jackson, Rockenfield, Lundgren i LaTorre su mi Queensrÿche. Zvuče kao da je bend trebao zvučati nakon Obećane zemlje, i opet su bend.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Hvala što si svratio, Al. Slažem se s vama, mnogi bendovi su patili od "Lead Singer's Disease" tijekom godina, Queensryche je tek najnoviji.

AI 2. travnja 2013.:

Ne mogu vjerovati koliko je bilo nejednako glasovanje o tome koju će Queensryche podržati! Apsolutno sam oduševljena. Dok čitam komentare nakon članka, vidim da su razlozi mnogih ljudi stvari poput osjećaja da je Geoff Tate čudan ili ne cijeni njegov uspjeh. Dobio sam vijest za sve vas koji ovo govorite i priklonite se "wanna-be" Queensrycheu, SVI PJEVAČI SU ČUDNI. SVI FRONTMAN IMA KOMPLEKSE I EGOS! To je ono što ih sve čini tako sjajnima. Mislite li da postojeći članovi Van Halena stvarno vole Davida Leeja Rotha? NE!!!!! Ali, on je bio vrhunski frontmen i sjajan pjevač za njihovu glazbu u to vrijeme. Geoff Tate je Queensryche. Vidjeli smo kako se ova stvar raspada benda dogodila tolikom broju VELIKIH metal bendova (LA Guns, Motley Crue-koji su se, naravno, ponovno okupili kasnije, Skid Row, Dokken, i popis se nastavlja u nedogled). Kao PRAVI fan, ovo je sranje! Shvaćam koliko je teško biti u blizini nekoga iz dana u dan, ali što se dogodilo s ljubavlju prema glazbi. Možda je to naivna ili slijepa izjava iz klišeja, ali ja je imam i želio bih misliti da je imaju i neki od velikih glazbenika na koje se ugledam. Sva ova drama je razočaravajuća. Raspad Queensrychea i je li Geoff Tate bio u pravu ili ne pokazuje jednu stvar koju treba razmotriti… Pogledajte bend koji je sastavio. Sastavio je all-star postavu koja uključuje neke od najboljih rock i metala, Rudyja Sarza iz slavnog Ozzyja Whitesnakea i Simona Wrighta iz AC/DC i Dio sastava…. Misli li itko od vas STVARNO da bi se glazbenici njihovog kalibra snašli s "diktatorom", "tiraninom", "divom", "bio", a ja bih mogao nastaviti sa stvarima koje sam pročitao da su ljudi rekli o Geoffu. Moje misli su, NIKAKO, oni to sebi nikada ne bi učinili. Jer pogodite koji ljudi? Ne boli ih zbog novca ili prilika za igru. Moj glas i 100% potpora ide Geoffu Tateu i njegovom bendu REAL Queensryche. Razdoblje!!!!!!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Bok Lorne - dobre točke, sve. Hvala na doprinosu.

Lorne Carter iz Fayettevillea, Arkansas, 2. travnja 2013.:

Lijepo napisano

Dodao bih da u danu i doba kada imate više izvođača na turneji pod istim nadimkom (sjetite se LA Gunsa, Great Whitea itd.), nisu sudovi već javnost ta koja obično odlučuje tko pobjeđuje.

Kao primjer, mnogi ljudi ne smatraju trenutnu postavu GnR-a pravim GnR-om. Ipak, kineska demokracija je i dalje bila platinasta. (Da, razočarao je prodajom, ali 99,8% današnjih izdanja hoće u usporedbi s prodajom i utjecajem Appetite for Destruction.) i GnR pune arene i predvode festivale. Mislim da Slash ima bolji proizvod između nove glazbe i koncerata uživo, ali radi samo u kazalištima i klubovima. Dakle, ja sam u manjini.

Dajte nekoliko godina, kontroverza neće nestati sve dok postoje dvije verzije benda, baš kao što su obožavatelji desetljećima molili Chrisa Degrama da se vrati u krilo. Ali mislim da ćete za nekoliko godina vidjeti jasnog pobjednika.

Ne mogu suditi dok ne čujem obje ploče, ali siguran novac je klađenje protiv Geoffa Tatea. Bolji pjevači su propali kao solo izvođači ili predvodnici njihove verzije benda (Steven Tyler, Paul Stanley, Vince Neil i Mick Jagger dolaze na pamet) i čini se da samo David Coverdale može ponovno osmisliti postavu svih zvijezda i uspjeti. Nije da ne mogu pogriješiti ili da navijam protiv Tatea, ali povijest nije na njegovoj strani.

Donna Deist 2. travnja 2013.:

(oprostite što sam slučajno pritisnuo pošalji prije nego što završim svoj komentar)

odlična glazba iz benda. stvarno iskreno osjećam da Michael, Eddie ili Scott ne dobivaju dovoljno priznanja koje uistinu zaslužuju. moramo zapamtiti da bez njih Queensryche ne bi postojao. izuzetno su talentirani u svemu što rade. možda je ova podjela jako dobra stvar. bez Geoffa ili Chrisa, to daje svijetu priliku da vidi koliko su ovi dečki zapravo talentirani. činjenica da su tako dugo trajale govori puno o njima. Uvijek sam se divio činjenici da oni ne žele slavu ili slavu, oni samo rade ono što vole raditi. Iskreno se nadam da će ovi dečki stvarati glazbu još mnogo godina.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

@ Donna Deist - bez brige.

Donna Deist 2. travnja 2013.:

dečki u mom zadnjem postu nemojte me krivo shvatiti. Oduvijek mi se sviđao Geoff kao pjevač i napravio je neke sjajne stvari s bendom. sve što sam napisao u svom prethodnom postu još uvijek vrijedi, ali nije namijenjeno napadu na njega kao osobu. ono što mi se ne sviđa kod njega, posebno posljednjih godina, je kako su on i njegova obitelj koristili bend da promoviraju sebe.

što se tiče Chrisa Degarma, oduvijek mi se sviđao. bio je i vjerojatno je još uvijek moj omiljeni član benda. Također sam naučio cijeniti bend sa ili bez Chrisa. otkako je Chris otišao, čuo sam neke

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

@ Mike - Nisam odvjetnik, ali ako bih morao nagađati, rekao bih da bi u najmanju ruku koja strana koja izgubi bitku oko imena Queensryche morala povući svoj album s tržišta i na kraju ponovno tiskati/ponovno - pustite ga pod "novim" imenom. Dakle, hej, kupit ću oba CD-a jer će jedan od njih prije ili kasnije biti kolekcionarski predmet! haha.

@ Dr. X - javite nam ako g. DeGarmo odgovori na vašu molbu. Volio bih čuti što ima danas.

@ Baldmark - "Ako sam im rekao jednom, rekao sam im tisuću puta, stavite ime Geoffa Tatea IZNAD lutkarske predstave!!!" hahahaha

Ćelav žig 2. travnja 2013.:

Još jedan primjer da nečija žena ili značajna osoba vodi bend; KIČMENA!!!

dr X 2. travnja 2013.:

Hvala što ste mi dopustili da komentiram ovu šašavu bendovu dramu fatfreddy. Upravo sam dodao gospodina DeGarma kao prijatelja na Facebook i poslao mu sljedeću molbu.

Slobodno ovo objavite ako želite.

Chris,

Za dobrobit nas obožavatelja koji apsolutno volimo "DeGarmo" verziju Queensrychea, možete li pronaći način da pomognete stati na kraj novoj dual Queensryche drami?

Razumijem zašto si napustio bend 1997. Zbog veličine Geoffova ega nije bilo mjesta na pozornici, niti u autobusu za turneju za bilo kojeg drugog člana benda.

Ima nas obožavatelja koji znamo tko je učinio Original bend tako dobrim. Mislim da je žalosno da sada postoje dva benda, koji koriste isto ime i u osnovi žive od obrada koje ste tako dobro napisali i izveli.

Nadam se da će vam poruka biti dobra i raspoložena.

Lijepi Pozdrav,

Greg Johnson, Waxhaw NC.

Mikrofon 2. travnja 2013.:

U studenom sudovi odlučuju koji od 2 kampa legalno dobiva ime. Znači li to ako Toddryche pobijedi, oni nasljeđuju prava na FU? Ili obrnuto, ako Tateryche pobijedi, traže li prava na nadolazeći album Toddryche? S obzirom na to da su oba tabora povezana s istim imenom QR benda 'brand', to izgleda kao da ima potencijal da bude problem.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Bok OpenRiverTech - upravo sam bacio pogled na Cleinu web stranicu iz znatiželje i wow, "basic" čak i nije riječ za to. haha.

Bilo mi je smiješno što je L.A. Guns naveden na njihovoj stranici, jer su oni još jedan bend koji je također nedavno prošao kroz pravnu dramu "dva benda, isto ime" koju Queensryche trenutno proživljava.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Bok dr. X… otkako je ova drama počela, često sam se pitao kako se gospodin De Garmo osjeća u vezi cijele stvari. Siguran sam da mu se u nekom trenutku netko vjerojatno obratio za komentar, ali čini se da je držao jezik za zubima, što je vjerojatno i najbolje. Hvala što ste svratili.

OpenRiverTech 2. travnja 2013.:

@FatFreddysCat Kleopatrina reputacija uopće nije onakva kakva je bila. Ne pomaže ni to što na svojoj stranici navode izvođače kako bi izgledalo kao da imaju ugovor o snimanju, dok su zapravo u nekim slučajevima samo stekli prava na ponovno izdavanje ploče koja je više od tiska kao u slučaju B.B. Kinga. Možda sam gnjida, ali zaboga, lol

dr X 2. travnja 2013.:

Real Mindcrime ovdje je da nijedan bend nije "pravi" bend bez Chrisa Degarma.

On je bio pokretačka snaga benda kada su zapravo bili relevantni.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

@ OpenRiverTech - koliko ja razumijem, Cleopatra Records je imao prilično pristojnu reputaciju na sceni elektronske/industrijske glazbe. Ne znam je li to više točno, ali kada su u pitanju njihova hard rock/metal izdanja (na podnaljepnici "Deadline") njihov popis nije dosljedan i njihovi CD-i obično izgledaju prenagljeno/jeftino. Posjedovao sam nekoliko izdanja te izdavačke kuće (obično kompilacije s više izvođača ili tribute albumi) i njihove knjižice su loše i pune pravopisnih pogrešaka i drugih gluposti.

@ Donna Deist - hvala što ste svratili, bit će zanimljivo vidjeti kako će se odigrati dvoboj između dva QR kampa, nakon što obje strane objave novu glazbu… Zadnji put kada sam provjerio anketu koja je uključena u ovaj članak, sastav LaTorrea razbio je Tate verziju s razlikom od gotovo 3 prema 1.

Donna Deist 2. travnja 2013.:

Godinama sam navijač QR-a i još uvijek pokušavam shvatiti sva ta sranja koja je Geoff započeo čak i dok je još bio u bendu. nakon "American Soldier", skoro sam potpuno izgubio interes za bend. sad mi je drago da se bend razišao. Iako Todd definitivno nije Geoff (Hvala Bogu !!!), iskreno vjerujem da je Todd udahnuo novi život u bend. po prvi put nakon dugo vremena, zapravo sam vrlo uzbuđen što ću čuti sljedeći album, znajući da neću biti razočaran.

Geoff, otpušten si iz benda s razlogom i iskreno mislim da je vrijeme da kreneš dalje. Nadam se da vam sudac neće dopustiti korištenje imena queensryche. u posljednjih 5-10 godina, sve što sam vidio bilo je da pokušavate promovirati sebe, a ne bend. tako da me ne čudi što te bend otpustio i odlučio si napraviti novo ime. Iskreno mislim da oni imaju puno više zakonskog prava na korištenje imena Queensryche od tebe. dok ste stvorili neke sjajne pjesme unutar i izvan Queensrychea, a posljednjih godina sam također bio razočaran mnogim vašim projektom, posebno Caberetom. Možda ću poslušati neke od tvojih pjesama (iz radoznalosti) nakon što tvoj album bude objavljen, ali iskreno ne znam hoću li kupiti tvoj album.

OpenRiverTech 2. travnja 2013.:

Mislim da je smiješno da je TateRyche potpisao s Cleopatra Records… Mislim da ta tvrtka stvarno izgleda sumnjivo… ozbiljno. Jeste li vidjeli stranicu umjetnika? Kad klikneš na nekog od umjetnika, samo te odvede na stranicu trgovine da kupiš košulju. Mislim, hajde, ako imate dogovor s tim umjetnicima koji žive ili ne, ne biste li ih htjeli bolje promovirati. To je gotovo dokaz štete koju je nanio QR brendu. Možda će predvoditi neki Cleopatra Summer Fest s Tiffanyjem i Vanilla Iceom. Vidim da Geoff pokušava napraviti virtualni duet s Milesom Davisom… To je ako Cleopatra Records zapravo ima ikakve veze s Jazz Greatom osim prodaje postera ili CD-a koji su dobili s Amazona

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Hej bivši Seattle… Slažem se sa svim tvojim točkama. Vidjet ćemo kako će se ovaj nered ispostaviti kasnije ove godine kada dvije strane, naravno, odu na sud.

Bivši Seattle 2. travnja 2013.:

Gledao sam cijelu ovu sapunicu od prvog izvješća o tučnjavi šakama i u ovom trenutku mislim da je prilično jasno što se dogodilo (tijekom posljednjih desetljeća) i što će se dogoditi.

Moje misli:

1. Tate je vladao QR željeznom šakom. On je legendarni glas i siguran sam da je bend osjetio da ga ne mogu zamijeniti i nastaviti, pa su ga pustili. DeGarmo je otišao zbog Tatea. Tate nije dopustio bendu da doprinese glazbi i nakon nekog vremena su prestali pokušavati davati svoj doprinos.

2. Tate je iskrvario bend unajmivši svoju obitelj. Drugi pjevači su unajmili svoje žene i na sličan način doveli bendove do uništenja. NIKADA ne unajmite ženu kao menadžericu. (Chris Cornell?)

3. Tateov prvi solo album bio je sjajan. Volim to. Trebao bi biti samo solo, ali ozbiljno treba angažirati dobrog pisca pjesama, uzeti malo vremena za turneju i shvatiti tko je i što je on i koja bi glazba trebala biti.

4. Todd je super. On nije Tate, on je Todd. On može pjevati staru glazbu, ali nova glazba je ono što je važno. Redemption je sjajna pjesma i mislim da će ljudi prihvatiti bend kakav je danas.

5. Sudac će se smijati Tateu u lice. QR će biti Eddie, Michael, Scott, Todd i Parker.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 2. travnja 2013.:

Hahahaha!! Bok Jim -- hvala na komentaru i smijehu.

Jim 2. travnja 2013.:

Geoff nije bio u stanju pjevati vrijedno skvota još od Empirea, a čak i tada ste mogli čuti kako mu je domaće vino (cvile?) već ubijalo glas.

Geoffova glava je postala velika kada su ga usporedili s Halfordom i Dickensonom. Tate nije ni jedno ni drugo. Ne više.

Sada je baš kao jedan od onih beat pjesnika u malom martini baru koji prska besmislenu poeziju po cijeloj publici dok neki tip u smiješnom šeširu svira pan flautu u pozadini.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 31. ožujka 2013.:

Bok Joe - hvala što si svratio kao i uvijek. Ne možete kriviti Rudyja Sarza što je nastupio (mislim, gdje ste ga vidjeli u posljednje vrijeme?)… ali u pravu ste, dodavanje u "bend" zapravo ne čini mnogo za povećanje njihove vrijednosti. Nikada ne čujete da netko kaže "Duuuude, igra li se RUDY SARZO s njima? Moram to vidjeti!"

Joe Cogan 31. ožujka 2013.:

Izgubili su interes za mene nakon "Empirea", i ne vidim razloga da mislim da će bilo koja jedinica proizvesti bilo što zanimljivo bez (VRLO pronicljivih komentara iznad) Chrisa DeGarma. (BTW, čini li me lošom osobom kada primijetim da se pojavljivanje Rudyja Sarza obično ukazuje na to da je bend Jumped the Shark?)

Keith Abt (autor) iz The Garden State 30. ožujka 2013.:

Još jednom ažurirano. Scorecard, uzmite svoju tablicu rezultata. Ne mogu pratiti što se događa u zemlji Queensrychea bez tablice rezultata!!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 28. ožujka 2013.:

Queensryche Geoffa Tatea danas je ponovno uskočio u to, pa sam naravno morao još jednom ažurirati… haha

Keith Abt (autor) iz The Garden State 27. ožujka 2013.:

Ažurirano (još opet) s više kaosa iz kampa Geoffa Tatea…

Keith Abt (autor) iz The Garden State 25. ožujka 2013.:

Ažurirano s YouTube-om nove pjesme Queensryche (w/Todd LaTorre), "Redemption" u cijelosti!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 7. ožujka 2013.:

Hahaha, u pravu si Briane. Jadni Bobby.

Brian Marshall 07. ožujka 2013.:

Mislim da je prava žrtva u ovoj situaciji Bobby Blotzer. Mislim, kako je tužno što ne može čak ni održavati stalnu svirku s grupom ispranih trubadura?

Keith Abt (autor) iz The Garden State 4. ožujka 2013.:

Hej, Freedom… vjerojatno će me znatiželja nadvladati i na kraju ću kupiti oba CD-a…jer će jedan od njih prije ili kasnije izgubiti prava na ime benda, što će njihov CD učiniti kolekcionarskim. haha.

FreedomMetal od Somewhere In Time 04. ožujka 2013.:

I već ste napravili ažuriranje Tatea. Smatram da je ironično da čovjek koji je priznao da je napao svoje kolege iz benda izdaje omot albuma sa šakom i FU sprijeda i u sredini.

Nisam planirao kupiti The Geoffov album, ne vidim kako će korištenjem istog tekstopisca i producenta kao O:MC II, American Soldier, DTC napraviti bolji album. Ali, dobro ste zaključili i možda bih jednostavno kupio oboje jer će jednom izaći iz tiska nakon tužbe, a ja bih svoj novac dao na The Geoff da bude onaj koji nestane nakon što izgubi na sudu.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 4. ožujka 2013.:

Ažurirano (po drugi put danas!) s novim sadržajem o nadolazećem albumu Geoffa Tatesrychea!!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 4. ožujka 2013.:

OPET ažurirano s novim podacima o datumu izlaska o nadolazećem albumu "ToddRyche"….

Keith Abt (autor) iz The Garden State 23. veljače 2013.:

Ažurirano s YouTube podmetnutim pogledom nove pjesme Queensrychea s Toddom Latorreom, "Redemption!"

Keith Abt (autor) iz The Garden State 15. veljače 2013.:

Ažurirano s nekim novim sadržajem o "Geoff Tate's Queensryche"

Keith Abt (autor) iz The Garden State 8. veljače 2013.:

Da, čini se da se obje strane utrkuju tko će biti prvi na tržištu s novim albumom pod imenom "Queensryche" … veliko je pitanje koji će se zapravo moći slušati?

FreedomMetal od Somewhere In Time 08. veljače 2013.:

Čini se da je Geoff počeo snimati svoj album Scabryche - možda je unajmio hrpu "posebnih gostiju" za brzi solo, ali "talentirani" tim iza njega su isti ljudi koji su vam doveli American Soldier, O:MC II i album za koji je Geoff rekao da će "redefinirati metal", Dedicated To Chaos. Očekujte više od istog, sa solo Brada Gillisa ovdje i KK Downing solo tamo….

Keith Abt (autor) iz The Garden State 25. siječnja 2013.:

…i sa sobom vodi brata na gitari!

Budući da su i Rudy i njegov brat u jednom trenutku bili uključeni u Quiet Riot, možda bi se bend trebao zvati "QuietRyche"

Joe Cogan 25. siječnja 2013.:

Rudy Sarzo… heh, nisam iznenađen: on dobije poziv svaki put kada metal bend zamijeni svog basistu.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 25. siječnja 2013.:

Čujem te Sloboda. Moram priznati, morao sam se nasmijati kad sam čuo da je TateRyche potpisao ugovor s Cleopatra Records… ta je izdavačka kuća ekvivalent francuske Legije stranaca u glazbenoj industriji, tj. pridruživanje njima moglo bi učiniti da se osjećate važnim, ali nikoga drugog neće zanimati. haha

FreedomMetal od Somewhere In Time 25. siječnja 2013.:

Geoffova verzija je željeznička olupina…. jednostavno se ne možete okrenuti! Nije mogao pronaći drugog gitarista, pa je Rudy nazvao brata. Blotz ili nije mogao podnijeti dijelove ili je shvatio da je lakše nositi se sa Stevenom Pearcyjem nego s Geoffom. Geoff žuri da iznese nešto pod imenom Queensryche prije datuma suda, što je njegova posljednja prilika za novčanu grabu otkako je njegova solo karijera propala. Nema šanse da će osvojiti ime benda, on je bio 1/4 partnera i dobio je otkaz. Većina partnera to može učiniti u poslovnom svijetu. Bit će isplaćen po dogovoru, ali ne smije pobjeći s imenom.

Ostale vijesti - Todd La Torre je na svojoj FB stranici objavio kako ovog tjedna polaže vokale za novi album. Pretpostavljam da je album Queensryche izašao na mnogo većoj izdavačkoj kući mnogo prije nego što je Fakeryche išta objavio.

Keith Abt (autor) iz The Garden State 25. siječnja 2013.:

AŽURIRANI najnovijim informacijama o promjenama u kampu Geoff Tate…

Keith Abt (autor) iz The Garden State 27. prosinca 2012.:

Hvala što si svratio, Globez. Pretpostavljam da znamo za koju verziju QR-a ste glasali u anketi.

Globez 27. prosinca 2012.:

Ne mogu vidjeti kako peeps mogu usporediti ovog lažnog setto tribute pjevača s Geoffom Tateom! Znam da nije pjevač kakav je bio kad je imao 20-30 godina, ali hajde sad! Bio sam u Queensryche tribute bendu koji je bio jednako dobar.. Postojao je i Queensryche tribute bend za koji sam mislio da je prilično pristojan pod nazivom "Z lot Z".. Tužno je što sada zvuče više kao Queensryche nego Queensryche! Geoff je čak iu svojoj starosti u ligi vrlo malobrojnih! Još jedan koji mi pada na pamet je veliki Bruce Dickinson! Ljudi mrze Tatea jer je pljunuo na Rockenfielda i udario Michaela Wiltona?? Ozbiljno?? Tko daje pacove dupe!! Zar vam se obično ne sviđa bend zbog toga kako zvuče?? Ako je to ono zbog čega razmišljate o bendu, onda mislim da imate malo previše emocionalne veze s bendom.. Što je, iskreno, pomalo gay! Osim toga, otpustili su ga, šuljali mu se iza leđa, otpuštali članove obitelji i nikad nisu otišli do tog tipa i požalili se na glazbenu režiju ili nešto slično.. Bilo je to vrlo sumnjivo zmijsko nešto za raditi.. U mom gradu su te upucali za sranje tako! Drago mi je što se Geoff zadržao za brend Queensryche i nije samo odustao od njega.. Ipak, svi mu okreću leđa! Kakvi ste bili fanovi? Jednog dana, ne tako davno, htjeli ste Geoffu dati kvaku, ali sada ga mrzite! Hrpa jadnih lažnjaka! Sretno s vašim tribute bendom.. Čekat ću Geoffs verziju Rychea.. A vi ćete svi skočiti na vagon kad zapuši "Real" verziju Queensrychea! To je tako smiješno!! Prava verzija Queensrychea.. Haha verzija koja je napisala pjesmu i pol njihovog materijala!! Koja šala!

Keith Abt (autor) iz The Garden State 11. prosinca 2012.:

AŽURIRANA s novim detaljima o tekućoj pravnoj zbrci u Queensrycheu…

Keith Abt (autor) iz The Garden State 5. rujna 2012.:

Jebo, Shawn… možda bi trebao napisati neke svoje Hubove, haha. Slažem se s tobom, iskreno. Tate je oduvijek bio "glas" Queensrychea, ali ako poslušate bilo koju od stvari nakon DeGarma, brzo postaje očito da je Chris DeGarmo bio njegova duša.

…i za zapisnik, zapravo mi se nekako sviđa "Hear in the Now Frontier". :)

Shawn Dudley iz Los Angelesa, Kalifornija, 5. rujna 2012.:

Lijepo napisano. Cijela ova zbrka je smiješna da budem iskrena, imam vrlo malo vjere da bilo koja verzija može objaviti bilo što zanimljivo.

Znam da to nije popularno mišljenje, ali srce i duša Queensrychea bio je Chris DeGarmo. U mnogim raspravama s originalnim tonskim inženjerom QRs-a (koji je s njima bio na turneji i također producirao sesije ponovnog snimanja Live In Japan '85 na Abbey Roadu) dosljedno mi je govorio da je DeGarmo prava kreativna snaga iza grupe. DeGarmo je napisao veliki dio glazbe, aranžirao je dijelove koje su napisali drugi, nadgledao snimanje, sastavljao set liste za njihove live nastupe i u biti je bio najjači glazbenik u bendu. Ne zaboravimo također da je Chris napisao "Silent Lucidity", glavni razlog zašto je Empire prodao 3 milijuna primjeraka i zašto su lansirani iz metal carstva u mainstream arene atrakcije. (QR je još uvijek bio predgrupa prije Empirea…).

Sada ga se umanjuje jer ga ljudi krive za "Hear In The Now Frontier", pa što, bila je uobičajena stvar sredinom 90-ih pokušavati se prilagoditi kako bi ostao relevantan na sceni u kojoj metal, gitarska sola i bilo što na daljinu progresivno se smatralo prolazom'. Pogledajte DeGarmove autorske zasluge na EP-u, The Warning, Rage For Order, Operation Mindcrime, Empire i Promised Land…i zapitajte se zašto NIŠTA što su objavili od njegova odlaska nije bilo vrijedno jebanja.

Probudi me kad se DeGarmo pridruži jednom od ova dva konkurentska Queensrychea, do tada sam zadovoljan svojim sjećanjima na vrijeme kada su oni bili pokretači trendova, a ne grupa koja je očajnički pokušavala zadržati malu bazu obožavatelja od ljudi koji nisu baš marili za njih već 15 godina.

Dobili su više pritiska od ove "svađe" nego u prošlom desetljeću zbog svoje nezaboravne glazbe. Možda je to bila poanta?

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. rujna 2012.:

Hvala Freedom 'n' Georgie… kako se događaju novi razvoji u ovoj sapunici, dat ću sve od sebe da je ažuriram.

Georgie Lowery iz Sjeverne Floride 3. rujna 2012.:

Meni se Tate uvijek činio nekako, pa, čudnim. Nikad nisam mislio da cijeni bilo koji od uspjeha koji su postigli.

Sjajno središte. Pazit ću da napišeš nešto o pravnom neredu.

FreedomMetal od Somewhere In Time 3. rujna 2012.:

Konačno!!!!!! Fatfreddyscatov članak Queensryche!!!!!! Glasao sam za pravi Queensryche BTW (onaj koji posjeduje 75% korporacije i otpustio nasilnih 25%)

Keith Abt (autor) iz The Garden State 3. rujna 2012.:

Hvala vam na komentarima, ljudi… i ako je netko znatiželjan, verzija benda Todd LaTorre trenutno vodi u anketi… dajte svoj glas!

Craig Hartranft iz jugoistočne Pennsylvanije 3. rujna 2012.:

Nakon što sam vidio onaj Rocklahoma video, nije me bilo briga što će se dogoditi Geoffu Tateu… kakva droga!

Nat Amaral iz BC Kanade 3. rujna 2012.:

To je istina. Jedno vrijeme se to dogodilo i za Motley crue.

Priča o dvije Queensrÿches